Chang Zhang-xing ca Lin Gui, prietenul din bandă a lui Angie;
Hung Yan-siang ca Ding-ding, prietenul cel mai bun a lui Angie;
Cecilia Choi Sze-wan ca Ling Yun, a.k.a. Julia Lin, actriță, iubita lui Yi Hang;
Tsao Yu-ning ca Eddie Kim, logodnicul chipeș a lui Angie;
Tien-hsin ca Sophia Kwong, managerul lui Yi Hang și Ling Yun;
Michael JQ Huang ca Ni Kun, tatăl lui Angie, cineva care trebuie respectat.

Doream ceva drăguț și repede de terminat, așa că am început Triad Princess, tot pe Netflix. Nu ar fi fost aleasă această mică serie dacă găseam mai multe drame cu subtitrare în română. Din păcate, nu am avut multe opțiuni la care mă uit împreună cu mama mea, așa că atunci când am văzut că această serie are sașe episoade și subtitrări, am știut că este alegerea potrivită.

Acțiunea se petrece rapid, cum altfel la sașe episoade, dar povestea este destul de interesantă. Angie, o fiică a unui șef de triadă (grupare mafiotă) fuge de acasă pentru a evita o căsătorie aranjată. Se angajează ca bodyguard pentru o actriță, Ling Yun care este la aceeași agenție ca și preaiubitul ei idol, Xu Yi hang. Angie este eroina atipică, bună cunoscătoare a artelor marțiale, are o inimă sinceră și spune ce simte fără să se gândească dacă este oportun sau dacă părerea ei a fost cerută. Cu toate că tatăl ei este un șef de bandă, Angie este o tănără de 25 de ani relativ normală, are un amic, Ding Ding, care o înțelege, foști iubiți pe care îi aruncă de pe pod ca ritual de încheiere a relației și un perete plin cu poze cu Yi Hang, ca orice fană înrăită.

Yi Hang este iubirea națiunii, un actor extrem de popular. Asemenea caracterului lui, Yi Hang a jucat numai roluri bune, fapt care îl frustrează deoarece vrea să devină mai versatil ca actor. Faptul că are rolul băiatului bun este extrem de plăcut deoarece zâmbește des și îi putem vedea gropițele. Se pare că Angie nu e singura fană, dar să trecem mai departe.

Ling Yun este actrița cu care Yi Hang are o relație în fața camerelor. Deși asta a fost ideea impresarei lor, Sophia, cei doi actori sunt nemulțumiți de statutul lor public. Pe unde mai punem că frumoasa actriță primește amenințări și este pusă în situații periculoase, șanse perfecte pentru Angie de a se remarca.

În ceea ce privește povestea, se întâlnesc multe situații amuzante, în special când se implică grupul de mafioți. Tatăl lui Angie o caută pentru o aduce înapoi acasă, dar de fiecare dată când sunt aproape de ea, Lin Gui o anunță pe fată. Este un personaj nostim, care pe lângă un simț al modei unic, este pus între tată și fiică constant. Apogeul amuzamentului este când, forțați de împrejurări și un panou electric, Lin Gui și Ding Ding dezvoltă o conexiune specială.

Relația dintre Angie și Yi Hang se dezvoltă și ea, dar ajunge într-un impas datorită identității lor. Cum poate o fată ca Angie să se expună public cu sorgintea ei întunecată? Cum este afectată cariera lui Yi Hang de relație? Toate aceste întrebări îngreunează destinul celor doi, iar când Yi Hang anunță într-o conferință de presă că este tot într-o relație cu Ling Yun din dorința de a o proteja pe Angie, apare în peisaj soțul predestinat al acesteia, Eddie Kim. Acesta din urmă nu mai este copilașul durduliu pe care Angie l-a întâlnit când era mică, este un tânăr arătos și educat. Angie se întoarce acasă cu inima sfâșiată iar căsătoria este inevitabilă. Sau nu? Nu vreau să vă spun toată povestea, ce farmec ar mai avea?

Singurul dezavantaj al acestei serii este numărul de episoade. Pentru a clarifica situația se impune o continuare, sper că Netflix va face al doilea sezon. Viteza acțiunii face să pară ireală povestea, într-un timp așa redus, ajung să se îndrăgostească și să dezvolte așa o dramă.
În general a fost o serie reușită, cu actori simpatici și situații amuzante. Dacă se va lansa cândva continuarea, sigur o voi viziona. Netflix, fighting!

P.S Aici găsiți contul de Instagram a lui Jasper Liu. Cu plăcere.